Kuluttajien valitseminen tuoteominaisuuksien lisäarvoon ja maksuhalukkuuteen perustuvan konspetin rakentaminen ja testaaminen

Terri Kupiainen, Hannele Kauppinen-Räisänen

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientific

Original languageFinnish
Title of host publicationTavoitteena tyytyväinen kuluttaja - tuote- ja markkinointikonseptien kuluttajalähtöinen kehittäminen elintarvikealan pk-yrityksille
EditorsTerri Kupiainen, Harri Luomala, Katariina Lehtola, Hannele Kauppinen-Räisänen
Number of pages60
Place of PublicationVaasa
PublisherUniversity of Vaasa
Publication date2008
Pages107-166
Publication statusPublished - 2008
MoE publication typeB2 Book chapter

Publication series

Name
ISSN (Print)0788-6705

Cite this

Kupiainen, T., & Kauppinen-Räisänen, H. (2008). Kuluttajien valitseminen tuoteominaisuuksien lisäarvoon ja maksuhalukkuuteen perustuvan konspetin rakentaminen ja testaaminen. In T. Kupiainen, H. Luomala, K. Lehtola, & H. Kauppinen-Räisänen (Eds.), Tavoitteena tyytyväinen kuluttaja - tuote- ja markkinointikonseptien kuluttajalähtöinen kehittäminen elintarvikealan pk-yrityksille (pp. 107-166). University of Vaasa.