StratMark II: Strategisen markkinoinnin teho ja tulokset

Henrikki Tikkanen, Johanna Frösén

Research output: Book/ReportBook

Abstract

Kirja käsittelee strategisen markkinoinnin vaikuttavuutta, haasteita ja tuloksia suomalaisessa yrityskentässä. Se peilaa markkinointimme erityispiirteitä strategisen markkinoinnin kehitykseen erityisesti kahden viime vuoden aikana ja tarjoaa ainutlaatuisen näkökulman talouden syklien aiheuttamiin muutoksiin.

Kirja perustuu StratMark-hankkeessa vuosina 2008 ja 2010 kerättyyn kansalliseen Markkinoinnin tila -kyselytutkimusaineistoon.
Original languageFinnish
Place of PublicationHelsinki
PublisherTalentum
Number of pages173
ISBN (Print)978-952-14-1672-9
ISBN (Electronic)978-952-14-1673-6
Publication statusPublished - 2011
MoE publication typeC1 Scientific book

Keywords

  • 512 Business and Management
  • Marketing Logics and Strategizing

Cite this