Abstract
Kirja käsittelee strategisen markkinoinnin vaikuttavuutta, haasteita ja tuloksia suomalaisessa yrityskentässä. Se peilaa markkinointimme erityispiirteitä strategisen markkinoinnin kehitykseen erityisesti kahden viime vuoden aikana ja tarjoaa ainutlaatuisen näkökulman talouden syklien aiheuttamiin muutoksiin.
Kirja perustuu StratMark-hankkeessa vuosina 2008 ja 2010 kerättyyn kansalliseen Markkinoinnin tila -kyselytutkimusaineistoon.
Kirja perustuu StratMark-hankkeessa vuosina 2008 ja 2010 kerättyyn kansalliseen Markkinoinnin tila -kyselytutkimusaineistoon.
Original language | Finnish |
---|
Place of Publication | Helsinki |
---|---|
Publisher | Talentum |
Number of pages | 173 |
ISBN (Print) | 978-952-14-1672-9 |
ISBN (Electronic) | 978-952-14-1673-6 |
Publication status | Published - 2011 |
MoE publication type | C1 Scientific book |
Keywords
- 512 Business and Management
- Marketing Logics and Strategizing