Institutionen för marknadsföring

  • Postadress

    Finland

Filter
Bidrag till uppslagsverk/ordbok

Sökresultat

  • 2024

    Consumption-led Market Shaping

    Diaz Ruiz, C., 2024, Elgar Encyclopedia of Consumer Behavior. Gollnhofer, J., Hofstetter, R. & Tomczak, T. (red.). Cheltenham: Edward Elgar, s. 121-123 3 s. (Elgar Encyclopedias in Business and Management).

    Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingBidrag till uppslagsverk/ordbokVetenskapligPeer review

  • 2022

    The service robot revolution

    Paluch, S., Wirtz, J. & Kunz, W. H., 05.08.2022, Research Handbook on Services Management. Davis, M. (red.). Edward Elgar Publishing, s. 296-308

    Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingBidrag till uppslagsverk/ordbokVetenskapligPeer review

    4 Citeringar (Scopus)
  • 2021

    An Interdisciplinary View of Marketing Ethics

    Mahr, D., Caic, M. & Odekerken-Schröder, G., 2021, The Sage Handbook of Marketing Ethics. Eagle, L., Dahl, S., De Pelsmacker, P. & Taylor, C. R. (red.). London: Sage publications, s. 58-73

    Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingBidrag till uppslagsverk/ordbokVetenskapligPeer review

    Öppen tillgång
    Fil
  • 2018

    Smartphone Apps

    Dube, A. & Helkkula, A., 2018, The SAGE Encyclopedia of the Internet. Warf, B. (red.). London ; Thousand Oaks: Sage publications, Vol. 3. s. 801-802

    Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingBidrag till uppslagsverk/ordbokYrkesinriktad