Beräknat baserat på antal publikationer som lagrats i Pure och citeringar från Scopus
Beräknat baserat på antal publikationer som lagrats i Pure och citeringar från Scopus
Beräknat baserat på antal publikationer som lagrats i Pure och citeringar från Scopus
20102023

Forskningsoutput per år

Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.

Personlig profil

Information om utbildning

Ekon. dr, företagsekonomi, Hanken School of Economics, Finland, 2014

Forskningsintressen

Business academic specializing in marketing strategy, market-shaping, consumer culture, and disinformation research. Dr. Diaz Ruiz has published research in leading peer-reviewed scientific journals, including the Journal of Business Research, Journal of Marketing & Public Policy, Marketing Theory, European Journal of Marketing, and Industrial Marketing Management. 

Nyckelord

  • Business, Markets and Societal Dynamics
  • Marketing Logics and Strategizing
  • Customers and Relations
  • 518 Medie- och kommunikationsvetenskap

Fingeravtryck

Fördjupa i forskningsämnen där Carlos Adrian Diaz Ruiz är aktiv. Dessa ämnesetiketter kommer från personens arbeten. Tillsammans bildar de ett unikt fingeravtryck.
  • 1 Liknande profiler

Samarbeten och ledande forskningsområden under de senaste fem åren

Aktuellt externt samarbete på lands-/territoriumsnivå. Visa detaljer genom att klicka på punkterna eller