• Källa: Scopus
  • Beräknat baserat på antal publikationer som lagrats i Pure och citeringar från Scopus
20052020

Forskningsoutput per år

Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.

Personlig profil

Meritförteckning

Christian Kowalkowski is Assistant Professor of Marketing. He obtained his PhD in 2008 from the Institute of Technology at Linköping University in Sweden, and he was appointed as docent in Industrial Marketing in 2011 and docent (Adjunct Professor) in Marketing, especially Service Management, in 2013.

Christian serves as an Associate Editor of Journal of Services Marketing, the Expert Research Panel Chair on Servitization of Journal of Service Management, and an Editorial Board Member of Industrial Marketing Management, Journal of Business Research, Journal of Business and Industrial Marketing, and Journal of Service Research.

His current research activities concern service infusion, relationship dynamics, service innovation, solutions marketing, and value-creation strategies.

Information om examen

Docent i industriell marknadsföring, Linköpings universitet, Sverige, 2011

Fingeravtryck

Fördjupa i forskningsämnen där Christian Kowalkowski är aktiv. Dessa ämnesetiketter kommer från personens arbeten. Tillsammans bildar de ett unikt fingeravtryck.
  • 11 Liknande profiler

Nätverk

Tidigare externt samarbete på landsnivå Fördjupa till detaljinformation genom att klicka på punkterna.
Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.