• 2489 Citeringar
  • 20 h-Index
1994 …2020

Forskningsoutput per år

Om du gjort några ändringar i Pure kommer de visas här snart.

Personlig profil

Information om utbildning

Ekon. dr, företagsekonomi, Hanken Svenska handelshögskolan, Finland, 1994

Information om utbildning

Ekon. dr, företagsekonomi, Hanken Svenska handelshögskolan, Finland, 1994

Fingeravtryck Fördjupa i forskningsämnen där Kaj Storbacka är aktiv. Dessa ämnesetiketter kommer från personens arbeten. Tillsammans bildar de ett unikt fingeravtryck.

  • 14 Liknande profiler

Nätverk Tidigare externt samarbete på landsnivå Fördjupa till detaljinformation genom att klicka på punkterna.

Forskningsresultat

Adoption of digital sales force automation tools in supply chain: Customers' acceptance of sales configurators

Mahlamäki, T., Storbacka, K., Pylkkönen, S. & Ojala, M., 11.09.2020, I : Industrial Marketing Management. 91, s. 162-173 12 s.

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

Öppen tillgång
Fil
  • Don't adapt, shape! Use the crisis to shape your minimum viable system - And the wider market

    Nenonen, S. & Storbacka, K., 02.07.2020, I : Industrial Marketing Management. 88, s. 265-271 7 s.

    Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

  • 3 Citeringar (Scopus)

    Networks, ecosystems, fields, market systems? Making sense of the business environment

    Möller, K., Nenonen, S. & Storbacka, K., 24.08.2020, I : Industrial Marketing Management. 90, s. 380-399 20 s.

    Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

  • 1 Citeringar (Scopus)

    On the Marketness of Markets and Actor Clout: Market-shaping Roles

    Nenonen, S. & Storbacka, K., 2020, I : Journal of Service Management Research. 4, 2-3, s. 170-184 15 s.

    Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskapligPeer review

  • Aktiviteter

    Best Practitioner Presentation Competition (Extern organisation)

    Kaj Storbacka (Styrelsemedlem)

    2011

    Aktivitet: MedlemskapMedlemskap i specialintresseorganisation

    The 2011 Naples Forum on Service (Extern organisation)

    Kaj Storbacka (Styrelsemedlem)

    2011

    Aktivitet: MedlemskapMedlemskap i specialintresseorganisation

    The Auckland Workshop on Service-Dominant Logic

    Kaj Storbacka (Talare: Inledningsanförande (keynote))

    03.2011

    Aktivitet: Deltagande i eller organisering av evenemangArrangemang av / deltagande i konferens, workshop, kurs, seminarium

    Member of Advisory committee, ANZMAC Workshop extending Service-Dominant Logic in Marketing

    Kaj Storbacka (Medlem i organisationskommitté)

    2011

    Aktivitet: Deltagande i eller organisering av evenemangArrangemang av / deltagande i konferens, workshop, kurs, seminarium

    The 2011 Naples Forum on Service

    Kaj Storbacka (Medlem i organisationskommitté)

    14.06.201117.06.2011

    Aktivitet: Deltagande i eller organisering av evenemangArrangemang av / deltagande i konferens, workshop, kurs, seminarium