App communication on Instagram: A netnographic study of a young human brand Isac Elliot

Anu Helkkula, Apramey Dube, Maria Holmlund, Tii Pylvänäinen, Arja Hallberg, Maria Hellberg

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på gästpublikationThe 25th Annual RESER conference : Innovative Services in the 21st Century: Proceedings
RedaktörerJon Sundbo, Lars Fuglsang, Flemming Sorensen, Nanna Balsby
Antal sidor13
UtgivningsortCopnhagen
FörlagRoskilde University
Utgivningsdatum12.09.2015
Sidor1056-1068
ISBN (elektroniskt)978-87-7349-921-4
StatusPublicerad - 12.09.2015
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
EvenemangRESER Conference - Copenhagen, Danmark
Varaktighet: 10.09.201512.09.2015
Konferensnummer: 25

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi

Citera det här