Bloggers' motivations to produce content: A gratifications theory perspective

Marianne Sepp, Veronica Liljander, Johanna Gummerus

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

43 Citeringar (Scopus)
OriginalspråkEngelska
Titel på värdpublikationProceedings of the Academy of Marketing Conference 2011 : Marketing Fields Forever, Academy of Marketing, Liverpool.
RedaktörerA. Patterson, S. Oakes
Antal sidor7
FörlagAM - Academy of Marketing
Utgivningsdatum07.07.2011
ISBN (elektroniskt)978-0-9561122-34
StatusPublicerad - 07.07.2011
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
EvenemangAcademy of Marketing Conference 2011 - Liverpool, Storbritannien
Varaktighet: 05.07.201107.07.2011

Publikationsserier

NamnProceedings of the Academy of Marketing Conference 2011: Marketing Fields Forever, Academy of Marketing, Liverpool.
FörlagAcademy of Marketing

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi
  • KOTA2011

Citera det här