Brand Publicity and Consumer Sentiment in Online Reviews

Karl-Jacob Mickelsson, Joep Van Haren, Roland Wenmeckers, Jos Lemmink, Kristina Heinonen

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på gästpublikation10th SERVSIG 2018 proceedings, 14-16 June, Paris, IÉSEG School of Management : Opportunities for Services in a Challenging World
Antal sidor6
Utgivningsdatum2018
Sidor281-286
ISBN (elektroniskt)978-2-9516606-3-2
StatusPublicerad - 2018
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
Evenemang2018 the 10th SERVSIG - Paris, Frankrike
Varaktighet: 14.06.201816.06.2018

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi

Citera det här

Mickelsson, K-J., Van Haren, J., Wenmeckers, R., Lemmink, J., & Heinonen, K. (2018). Brand Publicity and Consumer Sentiment in Online Reviews. I 10th SERVSIG 2018 proceedings, 14-16 June, Paris, IÉSEG School of Management: Opportunities for Services in a Challenging World (s. 281-286) https://www.ieseg.fr/wp-content/uploads/2018/02/SERVSIG-2018-Proceedings.pdf