Branding Through Service Innovations: A Competitive Advantage Perspective

Apramey Dube, Kirsti Helena Lindberg-Repo

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på gästpublikationInnovative Service Perspectives : Proceedings from the AMA SERVSIG International Service Research Conference
RedaktörerJacob Mickelsson, Anu Helkkula
Antal sidor1
UtgivningsortHelsinki
FörlagHanken School of Economics
Utgivningsdatum07.06.2012
Sidor10
ISBN (tryckt)978-952-232-170-1
StatusPublicerad - 07.06.2012
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
EvenemangAMA SERVSIG 2012 - Hanken School of Economics, Helsinki, Finland
Varaktighet: 07.06.201209.06.2012
Konferensnummer: 7

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi

Citera det här