Challenges in Usage of Unstructured Data in Marketing Decision Making: An Abstract

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på värdpublikationMarketing Opportunities and Challenges in a Changing Global Marketplace : Proceedings of the 2019 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference
RedaktörerShuang Wu, Felipe Pantoja, Nina Krey
FörlagSpringer
Utgivningsdatum16.06.2020
Sidor67-68
ISBN (tryckt)978-3-030-39164-5
ISBN (elektroniskt)978-3-030-39165-2
DOI
StatusPublicerad - 16.06.2020
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation

Publikationsserier

NamnDevelopments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science
FörlagSpringer
ISSN (tryckt)2363-6165
ISSN (elektroniskt)2363-6173

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi

Citera det här