Consumers’ perceived benefits of participating in ethical Facebook communities, and their effect on community loyalty and commitment to ethical consumption

Johanna Gummerus, Reija Sihlman, Veronica Liljander, Johannes Perret

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på värdpublikationProceedings of the Academy of Marketing Conference 2013, 8th-11th July, Cardiff, UK. : Marketing Relevance
RedaktörerAnn-Marie Doherty
UtgivningsortCardiff
FörlagAM - Academy of Marketing
Utgivningsdatum2013
ISBN (elektroniskt)978-1-909838-00-0
StatusPublicerad - 2013
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
Evenemang 2013 Academy of Marketing Conference - University of South Wales , Cardiff, Storbritannien
Varaktighet: 08.07.201311.07.2013

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi
  • KOTA2013
  • Equis Base Room

Citera det här