Consumption-led Market Shaping

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingBidrag till uppslagsverk/ordbokYrkesinriktad

Sammanfattning

This is the definition of ‘Consumption-led Market Shaping’ in the book ‘Elgar Encyclopedia of Consumer Behavior’.
OriginalspråkEngelska
Titel på värdpublikationElgar Encyclopedia of Consumer Behavior
RedaktörerJohanna Gollnhofer, Reto Hofstetter, Torsten Tomczak
Antal sidor3
UtgivningsortCheltenham
FörlagEdward Elgar
Utgivningsdatum2024
Sidor121-123
ISBN (tryckt)978-1-80392-626-1
ISBN (elektroniskt)978-1-80392-627-8
DOI
StatusPublicerad - 2024
MoE-publikationstypD2 Artikel i ett samlingsverk (inkl. manualer, guider, handböcker)

Publikationsserier

NamnElgar Encyclopedias in Business and Management

Nyckelord

  • Business, Markets and Societal Dynamics
  • 512 Företagsekonomi

Fingeravtryck

Fördjupa i forskningsämnen för ”Consumption-led Market Shaping”. Tillsammans bildar de ett unikt fingeravtryck.
  • Market Shaping

    Diaz Ruiz, C. A. (Ansvarig forskare (PI))

    01.05.2014 → …

    Projekt: Annat projekt

Citera det här