Customer Identification of Service Innovations based on Everyday Innovation Experiences

Apramey Dube

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på gästpublikationAMA SERVSIG 2014 International Service Research Conference Proceedings : Services Marketing in the New Economic and Social Landscape
RedaktörerRodoula Tsiotsou, Yannis Hajidimitriou
Antal sidor2
UtgivningsortThessaloniki
FörlagUniversity of Macedonia
Utgivningsdatum15.06.2014
Sidor28-29
ISBN (elektroniskt)978-960-98740-9-0
StatusPublicerad - 15.06.2014
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
EvenemangAmerican Marketing Association ServSIG International Research Conference - Macedonia Palace Hotel, Thessaloniki, Grekland
Varaktighet: 13.06.201415.06.2014
Konferensnummer: 8

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi
  • KOTA2014

Citera det här