Editorial: Blurring boundaries between B2B actors and consumers in supply networks of contemporary business models

Jaakko Aspara*, David B. Grant, Maria Holmlund

*Motsvarande författare för detta arbete

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskaplig

OriginalspråkEngelska
Referentgranskad vetenskaplig tidskriftIndustrial Marketing Management
Volym92
Sidor (från-till)76-77
Antal sidor2
ISSN0019-8501
DOI
StatusPublicerad - 20.11.2020
MoE-publikationstypB1 Inlägg i en vetenskaplig tidskrift

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi
  • Customers and Relations
  • Business, Markets and Societal Dynamics

Globala mål för hållbar utveckling (SDG)

  • Mål 09: Hållbar industri, innovationer och infrastruktur

Styrkeområden och områden med hög potential (AoS och AoHP)

  • AoS: Konkurrensanalys och servicestrategi - Kvantitativt konsumentbeteende och konkurrensekonomi
  • AoHP: Humanitär och samhällslogistik
  • AoS: Konkurrensanalys och servicestrategi - Service och kundorienterad ledning

Citera det här