Efficiency or Sufficiency? The (Re)Construction of Discourses about Sustainable Consumption in Marketing Research

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på värdpublikationProceedings of the 40th Annual Macromarketing Conference : Marketing as Provisioning Technology: Integrating Perspectives on Solutions for Sustainability, Prosperity, and Social Justice
RedaktörerClifford Shultz II, Raymond Benton, Olga Kravets
Antal sidor4
FörlagLoyola University Chicago
Utgivningsdatum2015
Sidor147-150
ISBN (tryckt)2168-1473
ISBN (elektroniskt)2168-1481
StatusPublicerad - 2015
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
EvenemangAnnual Macromarketing Conference - Chicago, USA
Varaktighet: 25.06.201528.06.2015
Konferensnummer: 40

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi

Citera det här