Gamification of Prosumption: The Mediating Role of Privacy Concerns

Reza Movarrei, Jaakko Aspara, Kristina Wittkowski

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på värdpublikationProceedings of 2018 AMA Winter Academic Conference : Integrating Paradigms in a World where Marketing Is Everywhere
RedaktörerJacob Goldenberg, Juliana Laran, Andrew Stephen
Antal sidor2
Volym29
Utgivningsdatum2018
ISBN (tryckt)978-0-87757-367-8
StatusPublicerad - 2018
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
Evenemang2018 AMA Winter Conference: Integrating Paradigms in a World Where Marketing Is Everywhere - New Orleans, USA
Varaktighet: 23.02.201825.02.2018
Konferensnummer: 29

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi

Citera det här