Giving the customer the little extra: A call for caution

Magnus Söderlund, Veronica Liljander, Johanna Gummerus, Pia Maria Hellman, Michaela Marie-Louise Lipkin, Eeva-Liisa Oikarinen, Marianne Sepp, Karina Töndevold

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på gästpublikationQUIS 13: Service Excellence in Management : Proceedings of the QUIS 13 International Research Symposium on Service Excellence in Management, June 10-13 2013 Karlstad Sweden
RedaktörerErik Wästlund, Bo Edvardsson, Anders Gustafsson, Mary Jo Bitner, Rohit Verma
UtgivningsortKarlstad
FörlagCTF - Service Research Center, Karlstad University
Utgivningsdatum10.06.2013
Sidor213-221
ISBN (elektroniskt)978-91-7063-506-9
StatusPublicerad - 10.06.2013
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
EvenemangInternational Research Symposium on Service Excellence in Management (QUIS 13) - Karlstad, Karlstad, Sverige
Varaktighet: 10.06.201313.06.2013
Konferensnummer: 13

Nyckelord

  • Equis Base Room

Citera det här

Söderlund, M., Liljander, V., Gummerus, J., Hellman, P. M., Lipkin, M. M-L., Oikarinen, E-L., Sepp, M., & Töndevold, K. (2013). Giving the customer the little extra: A call for caution. I E. Wästlund, B. Edvardsson, A. Gustafsson, M. J. Bitner, & R. Verma (Red.), QUIS 13: Service Excellence in Management: Proceedings of the QUIS 13 International Research Symposium on Service Excellence in Management, June 10-13 2013 Karlstad Sweden (s. 213-221). CTF - Service Research Center, Karlstad University.