How Brand Relationships Affect the Initiation of Customer Relationships in B2B Service

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på värdpublikationProceedings 23rd International Colloquium on Relationship Marketing (ICRM) : Relationship Marketing: Back to the Roots and into the Future
RedaktörerJohanna Gummerus
Antal sidor1
UtgivningsortHelsinki
FörlagHanken School of Economics
Utgivningsdatum16.09.2015
Sidor39-39
ISBN (tryckt)978-952-232-289-0
StatusPublicerad - 16.09.2015
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
Evenemang23rd International Colloquium on Relationship Marketing (ICRM) 2015 - Helsinki, Helsinki, Finland
Varaktighet: 15.09.201517.09.2015
Konferensnummer: 23

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi

Citera det här