How Companies Can Respond to the Coronavirus

Michael Hudecheck, Charlotta Sirén, Dietmar Grichnik, Joakim Wincent

Forskningsoutput: TidskriftsbidragArtikelVetenskaplig

Sammanfattning

The companies and employees at ground zero of the COVID-19 outbreak provide insight into what works in a time of crisis — and what doesn’t.
OriginalspråkEngelska
Referentgranskad vetenskaplig tidskriftMIT Sloan Management Review
ISSN1532-9194
StatusPublicerad - 09.03.2020
MoE-publikationstypB1 Inlägg i en vetenskaplig tidskrift

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi

Styrkeområden och områden med hög potential (AoS och AoHP)

  • AoHP: Strategisk och entreprenörsk praxis
  • AoS: Att leda för tillväxt och välmående

Fingeravtryck

Fördjupa i forskningsämnen för ”How Companies Can Respond to the Coronavirus”. Tillsammans bildar de ett unikt fingeravtryck.

Citera det här