How did consumer expectations of retail logistics service quality change due to Covid-19?

Bernd Philipp*, Dan-Cristian Dabija, David Grant

*Motsvarande författare för detta arbete

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskaplig

OriginalspråkEngelska
Titel på värdpublikationProceedings of the 32nd European Association for Research on Services (RESER) International Conference
UtgivningsortParis
Utgivningsdatum08.12.2022
StatusPublicerad - 08.12.2022
MoE-publikationstypB3 Icke-referentgranskad artikel i konferenspublikation
Evenemang32nd RESER International Conference - Paris, Frankrike
Varaktighet: 08.12.202212.12.2022
Konferensnummer: 32
https://reser.net/2022-paris-32nd-reser-international-conference/

Styrkeområden och områden med hög potential (AoS och AoHP)

  • AoHP: Humanitär och samhällslogistik

Citera det här