Humor in the store and its effect on customer satisfaction

Magnus Söderlund, Eeva-Liisa Oikarinen, Eija-Liisa Heikka

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

Sammanfattning

Awarded Best NRWC Conference Paper 2016
OriginalspråkEngelska
Titel på värdpublikationProceedings of the Nordic Retail and Wholesale Conference 2016
Utgivningsdatum2016
StatusPublicerad - 2016
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
EvenemangNordic Retail and Wholesale Conference (NRWC) - Aarhus, Danmark
Varaktighet: 09.11.201710.11.2016
Konferensnummer: 5

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi

Fingeravtryck

Fördjupa i forskningsämnen för ”Humor in the store and its effect on customer satisfaction”. Tillsammans bildar de ett unikt fingeravtryck.

Citera det här