Insight to food sourcing as a means of holiday well-being

Peter Björk, Hannele Kauppinen-Räisänen

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på värdpublikationTourism engagement: co-creating well-being : Proceedings of the 6th Advances in Tourism Marketing Conference, Joensuu, Finland , 8.-10.9.2015
RedaktörerJuho Pesonen, Raija Komppula
Antal sidor6
UtgivningsortJoensuu
FörlagItä-Suomen yliopisto
Utgivningsdatum2015
Sidor63-68
ISBN (tryckt)978-952-61-1861-1
StatusPublicerad - 2015
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
Evenemang6th Advances in Tourism Marketing Conference. Joensuu. - Joensuu, Finland
Varaktighet: 08.09.201510.09.2015
Konferensnummer: 6

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi

Citera det här