Introducing the concept of blind spot into service research to better understand relationship behaviors

Karolina Wägar, Annika Ravald, Roos Inger, Bo Edvardsson

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på värdpublikationQUIS 12 Proceedings : Advances in Service Quality, Innovation and Excellence
RedaktörerBo van der Rhee, Liana Victorino
Antal sidor4
Volym1
UtgivningsortIthaca, NY
FörlagCHR - Center for Hospitality Research
Utgivningsdatum2011
Sidor225-228
ISBN (tryckt)978-0-578-08457-2
StatusPublicerad - 2011
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
EvenemangInternational Research Symposium on Service Excellence in Management (QUIS) - Ithaca, NY, Ithaca, USA
Varaktighet: 02.06.201105.06.2011
Konferensnummer: 12

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi
  • KOTA2011

Citera det här