Kuluttajien valitseminen tuoteominaisuuksien lisäarvoon ja maksuhalukkuuteen perustuvan konspetin rakentaminen ja testaaminen

Terri Kupiainen, Hannele Kauppinen-Räisänen

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

OriginalspråkFinska
Titel på gästpublikationTavoitteena tyytyväinen kuluttaja - tuote- ja markkinointikonseptien kuluttajalähtöinen kehittäminen elintarvikealan pk-yrityksille
RedaktörerTerri Kupiainen, Harri Luomala, Katariina Lehtola, Hannele Kauppinen-Räisänen
Antal sidor60
UtgivningsortVaasa
FörlagUniversity of Vaasa
Utgivningsdatum2008
Sidor107-166
StatusPublicerad - 2008
MoE-publikationstypB2 Del av en bok eller annat samlingsverk

Publikationsserier

Namn
ISSN (tryckt)0788-6705

Citera det här