Making sense of coopetition sensemaking

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på gästpublikationThe Routledge Companion to Coopetition Strategies
RedaktörerAnne-Sophie Fernandez, Paul Chiambaretto, Frédéric Le Roy, Wojciech Czakon
UtgivningsortAbingdon, Oxon ; New York
FörlagRoutledge
Utgivningsdatum2019
Sidor179-187
ISBN (tryckt)978-1-138-73689-4
ISBN (elektroniskt)978-1-315-18564-4
StatusPublicerad - 2019
MoE-publikationstypA3 Del av bok eller annat samlingsverk

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi

Citera det här

Lundgren-Henriksson, E-L., & Kock, S. (2019). Making sense of coopetition sensemaking. I A-S. Fernandez, P. Chiambaretto, F. Le Roy, & W. Czakon (Red.), The Routledge Companion to Coopetition Strategies (s. 179-187). Abingdon, Oxon ; New York: Routledge.