Making Sense of Customer Relationships in Change

Maria Holmlund, Tore Strandvik, Ilkka Lähteenmäki

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på gästpublikation31th Annual IMP Conference and Doctoral Colloquium : Organizing Sustainable BtoB Relationships – Designing in Changing Networks
Volym31
UtgivningsortKolding
FörlagUniversity Press of Southern Denmark
Utgivningsdatum26.08.2015
StatusPublicerad - 26.08.2015
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
EvenemangThe 31th Annual IMP Conference, Organizing Sustainable BtoB Relationships - Designing in Changing Networks: Organizing Sustainable BtoB Relationships - Designing in Changing Networks - Kolding, Kolding, Danmark
Varaktighet: 27.08.201530.08.2015
Konferensnummer: 31

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi

Citera det här