Narratives of Collaborative Consumption Movements: Imagining Social Change

Mikko Laamanen, Mario Campana, Stefan Wahlen

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på gästpublikationMacromarketing and the Crisis of the Social Imagination : Proceedings of the 39th Annual Macromarketing Conference
RedaktörerAlan Bradshaw, Mikko Laamanen, Alex Reppel
Utgivningsdatum2014
Sidor98-101
ISBN (tryckt)2168-1473
ISBN (elektroniskt)2168-1481
StatusPublicerad - 2014
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
EvenemangAnnual Macromarketing Conference - London, Storbritannien
Varaktighet: 02.07.201405.07.2014
Konferensnummer: 39

Nyckelord

  • KOTA2014
  • 512 Företagsekonomi

Citera det här

Laamanen, M., Campana, M., & Wahlen, S. (2014). Narratives of Collaborative Consumption Movements: Imagining Social Change. I A. Bradshaw, M. Laamanen, & A. Reppel (Red.), Macromarketing and the Crisis of the Social Imagination: Proceedings of the 39th Annual Macromarketing Conference (s. 98-101) http://macromarketing.org/wp-content/uploads/2014/07/Proceedings-39th-Macromarketing-Conference-Final.pdf