Poverty reduction through marketization? Towards an evaluative conceptualization: Organizing a way out of poverty: How slum dwellers gain market agency, among other things

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på värdpublikationProceedings of the 37th Annual Macromarketing Conference : Sustainable Development of Markets and Marketing Systems in a Globalized World
RedaktörerMichaela Haase, Michael Kleinaltenkamp
Antal sidor30
UtgivningsortBerlin
FörlagMacromarketing Society
Utgivningsdatum2012
Sidor269-299
ISBN (elektroniskt)978-3-941240-50-6
StatusPublicerad - 2012
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
EvenemangMacromarketing Conference - Berlin, Tyskland
Varaktighet: 13.06.201216.06.2012
Konferensnummer: 37

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi
  • KOTA2012

Citera det här