Regulatory focus and relationship marketing success

Maria Caroliina Sääksjärvi, Johanna Gummerus

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

Sammanfattning

In 16, Kathleen Seiders and Glenn
B. Voss, Eds., 262-267.
OriginalspråkEngelska
Titel på värdpublikationProceedings of the AMA Winter Educators' Conference : Marketing Theory and Applications
Redaktörer Kathleen Seiders , Glenn B. Voss
Antal sidor6
Volym16
Utgivningsdatum2005
Sidor262-267
ISBN (tryckt)0-87757-314-X
StatusPublicerad - 2005
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
Evenemang2007 AMA American Marketing Association Winter Marketing Educators Conference - San Diego, USA
Varaktighet: 23.06.2007 → …
Konferensnummer: 16

Fingeravtryck

Fördjupa i forskningsämnen för ”Regulatory focus and relationship marketing success”. Tillsammans bildar de ett unikt fingeravtryck.

Citera det här