Service Systems as a Foundation for Resource Integration and Value Co-Creation

Bo Edvardsson, Per Skålén, Bård Tronvoll

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskaplig

63 Citeringar (Scopus)
OriginalspråkEngelska
Titel på gästpublikationSpecial Issue – Toward a Better Understanding of the Role of Value in Markets and Marketing (Review of Marketing Research)
RedaktörerStephen L. Vargo , Robert F. Lusch
Antal sidor48
Volym9
UtgivningsortBingley
FörlagEmerald Group Publishing
Utgivningsdatum2012
Sidor79-126
ISBN (tryckt)978-1-78052-912-7
ISBN (elektroniskt)978-1-78052-913-4
DOI
StatusPublicerad - 2012
MoE-publikationstypB2 Del av en bok eller annat samlingsverk

Publikationsserier

NamnReview of Marketing Research
NummerSpecial Issue
Volym9
ISSN (tryckt)1548-6435

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi

Citera det här