Servitization goes to the psychologist

Per Kristensson, Peter R. Magnusson

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelVetenskapligPeer review

Sammanfattning

The following sections are included: Introduction The Platform to Servitization Five Techniques to Start and Perpetuate Change Perpetuating the Change Using the Five Techniques in Change Projects References
OriginalspråkEngelska
Titel på gästpublikationService Innovation for Sustainable Business: Stimulating, Realizing and Capturing the Value from Service Innovation
RedaktörerPer Kristensson, Peter Magnusson, Lars Witell
Antal sidor15
UtgivningsortNew Jersey
FörlagWorld Scientific
Utgivningsdatum2019
Sidor163-177
ISBN (tryckt)9789813273375
ISBN (elektroniskt)9789813273382
DOI
StatusPublicerad - 2019
MoE-publikationstypA3 Del av bok eller annat samlingsverk

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi

Fingeravtryck

Fördjupa i forskningsämnen för ”Servitization goes to the psychologist”. Tillsammans bildar de ett unikt fingeravtryck.

Citera det här