Strateginen segmentointi luo yhteisen kielen globaaleilla markkinoilla

Minna Hannele Pura

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKapitelYrkesinriktad

Sammanfattning

Asiakkaiden ryhmittelyn eli segmentoinnin tulee perustua sekä yrityksen liiketoiminnalle että asiakkaalle merkityksellisiin tekijöihin ja olla tarpeeksi pysyvä, jotta sen avulla voidaan luoda yritykselle strategista, vaikeasti kopioitavissa olevaa kilpailuetua resursseja oikein priorisoiden
Bidragets titel på inmatningsspråkStrategic customer segmentation creates a common language in global markets
OriginalspråkFinska
Titel på gästpublikationAsiakkuusmarkkinoinnin vuosikirja
UtgivningsortHelsinki
FörlagSuomen asiakkuusmarkkinointiliitto
Utgivningsdatum2014
StatusPublicerad - 2014
MoE-publikationstypD2 Artikel i ett samlingsverk (inkl. manualer, guider, handböcker)

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi
  • KOTA2014

Fingeravtryck Fördjupa i forskningsämnen för ”Strateginen segmentointi luo yhteisen kielen globaaleilla markkinoilla”. Tillsammans bildar de ett unikt fingeravtryck.

Citera det här