Sammanfattning
Kirja käsittelee strategisen markkinoinnin vaikuttavuutta, haasteita ja tuloksia suomalaisessa yrityskentässä. Se peilaa markkinointimme erityispiirteitä strategisen markkinoinnin kehitykseen erityisesti kahden viime vuoden aikana ja tarjoaa ainutlaatuisen näkökulman talouden syklien aiheuttamiin muutoksiin.
Kirja perustuu StratMark-hankkeessa vuosina 2008 ja 2010 kerättyyn kansalliseen Markkinoinnin tila -kyselytutkimusaineistoon.
Kirja perustuu StratMark-hankkeessa vuosina 2008 ja 2010 kerättyyn kansalliseen Markkinoinnin tila -kyselytutkimusaineistoon.
Originalspråk | Finska |
---|
Utgivningsort | Helsinki |
---|---|
Förlag | Talentum |
Antal sidor | 173 |
ISBN (tryckt) | 978-952-14-1672-9 |
ISBN (elektroniskt) | 978-952-14-1673-6 |
Status | Publicerad - 2011 |
MoE-publikationstyp | C1 Separat utgivet vetenskapligt verk |
Nyckelord
- 512 Företagsekonomi
- Marketing Logics and Strategizing