StratMark II: Strategisen markkinoinnin teho ja tulokset

Henrikki Tikkanen, Johanna Frösén

Forskningsoutput: Bok/rapportBokVetenskapligPeer review

Sammanfattning

Kirja käsittelee strategisen markkinoinnin vaikuttavuutta, haasteita ja tuloksia suomalaisessa yrityskentässä. Se peilaa markkinointimme erityispiirteitä strategisen markkinoinnin kehitykseen erityisesti kahden viime vuoden aikana ja tarjoaa ainutlaatuisen näkökulman talouden syklien aiheuttamiin muutoksiin.

Kirja perustuu StratMark-hankkeessa vuosina 2008 ja 2010 kerättyyn kansalliseen Markkinoinnin tila -kyselytutkimusaineistoon.
OriginalspråkFinska
UtgivningsortHelsinki
FörlagTalentum
Antal sidor173
ISBN (tryckt)978-952-14-1672-9
ISBN (elektroniskt)978-952-14-1673-6
StatusPublicerad - 2011
MoE-publikationstypC1 Separat utgivet vetenskapligt verk

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi
  • Marketing Logics and Strategizing

Citera det här