The Continuing Evolution of Value Research in Service Marketing

Karl-Jacob Mickelsson, Gustav Medberg

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på värdpublikation30th RESER International Congress. Proceedings – book of abstracts : Value Co-creation and Innovation in the new service economy
RedaktörerLuis Rubalcaba
UtgivningsortMadrid
FörlagRESER - European Association for Research on Services
Utgivningsdatum21.01.2021
ISBN (elektroniskt)978-84-88754-92-9
StatusPublicerad - 21.01.2021
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
Evenemang30th RESER International Congress - Madrid, Spanien
Varaktighet: 21.01.202122.01.2021
Konferensnummer: 30
https://congresosalcala.fgua.es/reser2020/

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi
  • 30th RESER International Congress

    Medberg, G. (Talare: Presentation) & Mickelsson, K.-J. (Talare: Presentation)

    22.01.2021

    Aktivitet: Deltagande i eller organisering av evenemangArrangemang av / deltagande i konferens, workshop, kurs, seminarium

Citera det här