The Impact of Friendship on Entrepreneurial Decision-Making: An Abstract

Theresa Eriksson, Christine Pitt, Andrew Flostrand, Kristina Heinonen

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på gästpublikationFinding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers : Proceedings of the 2018 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress (WMC)
RedaktörerPatricia Rossi , Nina Krey
Antal sidor2
UtgivningsortCham
FörlagSpringer Nature Switzerland AG
Utgivningsdatum2019
Sidor123-124
ISBN (tryckt)978-3-030-02568-7
ISBN (elektroniskt)978-3-030-02568-7
StatusPublicerad - 2019
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
Evenemang2018 Academy of Marketing Science World Marketing Congress : AMS WMC - Porto, Portugal
Varaktighet: 27.06.201829.06.2018
Konferensnummer: 21

Publikationsserier

NamnThe 21st AMS World Marketing Congress (WMC)

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi

Citera det här