Understanding drivers’ motivations to use a carpooling platform: Evidence from Thailand

Puthipong Julagasigorn*, Ruth Banomyong, David Grant, Paitoon Varadejsatitwong

*Motsvarande författare för detta arbete

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på värdpublikationProceedings of the International Conference of Asian Marketing Associations-Korea Advertising Society (ICAMA-KAS)
Utgivningsdatum30.08.2020
StatusPublicerad - 30.08.2020
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
EvenemangInternational Conference of Asian Marketing Associations-Korea Advertising Society (ICAMA-KAS) - , Sydkorea
Varaktighet: 31.08.202031.08.2020
https://kma.re.kr/icama_kas#rel_1

Styrkeområden och områden med hög potential (AoS och AoHP)

  • AoHP: Humanitär och samhällslogistik

Citera det här