Value Propositions in a Servitization Context

Kwesi Sakyi-Gyinae, Maria Holmlund

Forskningsoutput: Kapitel i bok/rapport/konferenshandlingKonferensbidragVetenskapligPeer review

OriginalspråkEngelska
Titel på gästpublikationThe 24th International Colloquium in Relationship Marketing (ICRM) : Digitally Empowered Relationships – A Blessing or a Curse for Relationship Marketing?
RedaktörerAndreas Munzel, Lars Meyer-Waarden
Volym24
UtgivningsortToulouse
FörlagIAE Toulouse School of Management
Utgivningsdatum06.09.2016
Sidor56
StatusPublicerad - 06.09.2016
MoE-publikationstypA4 Artikel i en konferenspublikation
EvenemangInternational Colloquium on Relationship Marketing (ICRM) - Toulouse, Frankrike
Varaktighet: 06.09.201609.09.2016
Konferensnummer: 24

Nyckelord

  • 512 Företagsekonomi

Citera det här